VAGA GENERAL

Davant dels atentats terroristes perpetrats a escoles i d´altres llocs públics de Catalunya per part dels cossos de seguretat, enviats i manats pel govern de Rajoy, la CNT de Catalunya-Balears ha convocat una vaga general per demà dia 3 d'octubre.

Cal aclarir que som conscients que altres sindicats i altres organitzacions han convocat vaga pel mateix dia per els seus motius i amb els seus lemes.

MANIFESTACIÓ

1) La movilització comença demà a les 8 del matí a la Plaça Vella, d'on sortirem pels carrers proclamant les nostres reivindicacions i queixes contra la repressió brutal i feixista dels que s'han tret la màscara. Arribarem a la Rambla a l'alçada de l'ajuntament a les 12 del migdia on ens ajuntarem amb els estudiants que baixaran per la Rambla.

2) Per la tarda anirem tots i totes a la manifestació de Barcelona que començarà a les 18h. als jardinets de Gràcia amb el lema "contra la repressió i en defença de les llibertats" Ens trobarem a l'estació del Nord de RENFE a les 16:30 hores.

no ens faran callar!!!