El curso de iniciacion a ubuntu sera el sabado 2 de diciembre, a las 10:30 de la mañana.

Explicare los beneficios que tiene el software libre en general, un poco por encima ya que lo que interesa es que se pierda el miedo a lo diferente/desconocido.

Luego iremos viendo un poco como es el ubuntu y como podemos trabajar con el.

Si surgen dudas, las podremos ir viendo al momento.

Cuando acabemos ¿Os apetecerá tomar un vermouth tranquilamente en el sindicato?

Os animo a todos los que queráis saber sobre software libre, sus beneficios y tenga ganas de indagar y perder el miedo a ubuntu, a que vengais al curso que espero ayudaros a perder ese miedo y que tengais el gusanillo de probarlo.

Este viernes dia 1/12/2017 tendremos recital de guitarra y cante flamenco, a las 20:00 de la tarde.

A la guitarra, sera Cristobal Baltana y al cante Jose Luis G. Cañadas.

Pasaros a disfrutar del recital!

Ya está creado el twitter,. Los que tengais twitter lo podéis seguir en @terrassaCNT, pasadlo a vuestros contactos para conseguir seguidores.

VAGA GENERAL

Davant dels atentats terroristes perpetrats a escoles i d´altres llocs públics de Catalunya per part dels cossos de seguretat, enviats i manats pel govern de Rajoy, la CNT de Catalunya-Balears ha convocat una vaga general per demà dia 3 d'octubre.

Cal aclarir que som conscients que altres sindicats i altres organitzacions han convocat vaga pel mateix dia per els seus motius i amb els seus lemes.

MANIFESTACIÓ

1) La movilització comença demà a les 8 del matí a la Plaça Vella, d'on sortirem pels carrers proclamant les nostres reivindicacions i queixes contra la repressió brutal i feixista dels que s'han tret la màscara. Arribarem a la Rambla a l'alçada de l'ajuntament a les 12 del migdia on ens ajuntarem amb els estudiants que baixaran per la Rambla.

2) Per la tarda anirem tots i totes a la manifestació de Barcelona que començarà a les 18h. als jardinets de Gràcia amb el lema "contra la repressió i en defença de les llibertats" Ens trobarem a l'estació del Nord de RENFE a les 16:30 hores.

no ens faran callar!!!

Llegeix més: RECTIFICACIÓ Vaga i Manifestació